Kwa blok zou ik voor een 325i gaan ipv 320i. Een 320i is ongeveer even vlot als een 318is dus daar ga je in prestaties en brandstofverbruik niet op voorruit denk ik. 325i is sneller maar neemt ook meer bezine tenzij je constante snelheid rijd (grote weg). Hij maakt namelijk minder toeren bij hoge snelheden vanwege een andere versnellingsbakverhouding. Klein nadeel van de 325i, vind ik tenminste, is het wat overdreven uitlaatgeluid. Neem in ieder geval een 325i vanaf eind 93 met vanos. Deze schijnen iets zuiniger en sneller onderin de toeren te zijn dan de versies zonder vanos.Wat je ook zou kunnen doen is naar een 323i of 328i e36 kijken. Het betreft hier een wat jongere e36 vaak al met de facelift vanaf 96. Geluid van beide perfect! Beschaafd dus en niet overdreven. Prestaties & verbruik is prima omdat het om wat nieuwere vanos blokken gaat. Verder zijn deze auto's vaak luxe uitgevoerd (cruiscontrol / climatecontrol). Klein nadeel is de wat hogere aanschafprijs gezien het jongere bouwjaar.Succes met je aankoop!
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum