Acceleratie E36 316..

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Dev
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2009 11:29 am    Onderwerp: Acceleratie E36 316.. Reageren met citaat

Ik rij nu bijna 2 maanden rond in een E36 316 uit '94.. met een lpg installatie (Duitser op gas, heel gevaarlijk). Erg fijn autotje en was niet al te duur (ben student ;p). Het enige "nadeel" dat ik er alleen mee heb is dat die naar mijn zin een beetje langzaam optrekt. Is er een goedkope manier om dit te verbeteren zonder dat ik mn motorblok vervang of een turbo erop zet? Chippen heb ik naar gekeken, maar de prestatie winst leek mij wat klein of zeer onrealistische..

Ook heb ik nog andere minpunten wat ik me afvroeg wat het kost om in (te laten) bouwen:
- Verwarmde m3 spiegels
- Elektrische ramen
- m3 voor-, achterbumper & sideskirts (origineel of imitatie maakt me niet veel uit)
Terug naar boven

Dev
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Mei 15, 2009 1:49 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Na een beetje verder zoeken ben ik er eigenlijk achter gekomen dat er niet meer opties zijn als Chiptunen of mn blok verwisselen.

Hoe zit het dan precies met het voordeel dat je uit chiptunen haalt? ik lees namelijk veel over dat het niet mogelijk is met een gasinstallatie en ik vraag me heel sterk af of ik die 5-10 pk winst echt ga merken. Is het chiptunen van een oudere (langzame) auto het wel waard of kan ik beter er gewoon mee leven en hierna een leuke M3 kopen?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum