De E39 'zeer gedateerd' noemen is toch wel erg overdreven, de E60 is mooier ja (de buitenkant). Als je de E39 naast veel hedendaagse modellen zet kan ie kwa stylering nog heel aardig mee. Maarja, ook dat is een mening en wat zei Dirty Harry ook alweer: opinions are like assholes, everyone has got one.
haha das idd een goeie .maar ja ik bedoel een model wat al 6 jaar niet meer gemaakt wordt met nep houten interieurlijsten is toch niet meer recent te noemen naast een e 60
hoho rob gra sommige ontwerpen zijn tijdloos hoor haha idd is de (nephouten)lijsten boel niet zo kek ik heb er dan ook een andere lijsten set inzitten en die is wel om aan te zien maar ja een kwestie van smaak toch en over smaak valt niet te twisten
ik vind de achterpartij wat bedenkelijk van de e60 die achterlichten doen denken aan een booskijkend gezicht
eigenlijk zou de e60 de kont moeten hebben van de e39 en misschien de dash layout van de e39 (beetje meer om de bestuurder heen)
hmm of gewoon maar wennen aan de nieuwere stylingof toch maar kijken of een z4 niet wat is pff keuzes keuzes
Tijden zijn in GMT + 2 uur Ga naar pagina Vorige1, 2
Pagina 2 van 2
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum