Geplaatst: Di Jun 05, 2007 11:09 am Onderwerp: Armsteun E36 Compact
Hallo,ik zit al een tijdje te dubben of ik een armsteun in m'n auto wil gaan bouwen. Iets dat me tegenhoudt is dat er gewoon heel weinig 2e hands op marktplaats staan die volgens de verkopers passen (op dit moment zelfs helemaal geen).
Nu heb ik al even gezocht hier op het forum en in een eerder bericht is er al eens door meerderen aangegeven dat een armsteun die origineel is ingebouwd in iedere E36 (behalve de cabrio) wel in de compact past en dat een armsteun die later is ingebouwd niet in een compact zou passen.Kan iemand mij vertellen hoe ik het verschil zou kunnen zien? Bijvoorbeeld aan de hand van een nummer wat ergens staat of plaatsing van bevestiging of iets anders.
De meesten staan overigens te koop inclusief middenconsole, maakt dit het geheel wellicht nog makkelijker?Ik hoor graag iets, want elke dag meer dan 100km zonder armsteun begin ik nue wel zat te worden.Groeten en alvast bedankt!
Benny
Er zijn twee type armsteun voor de E36.
Inbouw af fabiek of later inbouw.De onderdelen zijn maar gedeeltelijk uitwisselbaar en de middenconsole moet ook passen.
Dan is er 09/97 nog een modificatie van de leren armsteun bij de compact.
Vraag de nummers dan kan ik het wel nakijken.
Succes.
Ruud
Zeg je hiermee dan eigenlijk ook dat iedere armsteun uit welk E36 model dan ook uitwisselbaar is met ieder ander model mits het maar een complete armsteun met middenconsole is?
Groeten, Benny
Ja daar komt het wel op neer inclusief het achterbakje waar de bevestiging/asbak in zit.
Maar ik heb er verschillende ingebouwd het blijft klooien om de bij elkaar passende onderdelen 2e hands te vinden.
De laatste keer had ik zelfs zwarte en grijze onderdelen bij elkaar.
De grijze heb ik toen maar zwart gespoten.
Succes.
Ruud
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum