[E36] Auto start niet meer...(contactslot)

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Nick
Gast

BerichtGeplaatst: Do Okt 28, 2010 1:24 pm    Onderwerp: [E36] Auto start niet meer...(contactslot) Reageren met citaat

Heyy,

Ik heb een bmw 318i uit 1991. Nu heb ik een probleem. Ik kreeg laatst de sleutel niet meer omgedraaid (ik denk iets met het stuurslot) en toen had ik het met een tangetje met wat meer kracht gedaan en toen startte de auto wel. Toen ik daarna weer de auto nog een keer wilde starten werkte het niet meer. Ging nog wel van het stuurslot en het contact ging aan maar bij de laatste twee klikjes draait ie heel stroef en klikt ie ook niet meer.

Nu heb ik dus even het dashboard open gehaald en die rode stekker eraf gehaald die op het contactslot zit om met een schroevendraaier dat witte dingetje om te draaien, maar ook dit werkt niet.

Vervolgens een nieuwe stekker en contactslot gehaald, de stekker vervangen en weer het witte dingetje in de stekker omgedraaid met een schroevendraaier, maar zelfs met de nieuwe stekker start ie niet. Wel contact maar de auto wil niet starten.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Ik heb iets gehoord over een 'immobilizer' (startonderbreking) maar geen idee wat ik nu moet doen?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum