batterij laat niet

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

drivevince

BerichtGeplaatst: Di Feb 10, 2009 11:44 pm    Onderwerp: batterij laat niet Reageren met citaat

Hallo allemaal,De batterij van m'n e30 325i laat niet meer op sinds hij naar de garage is geweest voor apk.start wel (als de accu vol is), ook genoeg stroom van de generator, maar na 2 dagen gewoon steed slechter starten en nu dus leeg. ik denk niet dat de accu kapot is omdat het verloop van dit geval in zo'n korte tijd gewoon niet kan. en hij liep voorheen perfect. (accu iig)ik denk dat ze bij het loskoppelen van de accu in de garage misschien een draadje hebben losgetrokken?? of zit er nog een relay tussen die kaduuk is?alvast bedankt voor de hulp mensen.groeten, vincentE30, 325i, 1988
VIN. 2313201
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Rob530DH2002
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Feb 11, 2009 12:45 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Je zegt dat de accu niet bijgeladen wordt, brandt het acculampje tijdens het rijden? Meet eens de spanning op de accu net voor en net na de start als de motor loopt, als ie erna hoger is wordt de accu wel degelijk bijgeladen. Indien het lampje niet brandt dan is er misschien een stroomverbruiker die de accu leeg trekt als je de auto niet gebruikt. Bij de E39 is een veel voorkomend euvel een defecte kachelweerstand hiervan vaak de oorzaak, of dit ook voor de E30 geldt weet ik niet.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum