Begeleidingsstem voor navigatie BMW 320 d Sedan

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Eric
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2009 7:51 pm    Onderwerp: Begeleidingsstem voor navigatie BMW 320 d Sedan Reageren met citaat

Ik ben sedert een week in een bezit van een BMW 320d X-drive berline, dus de gefacelifte BMW 320.
De wagen bevalt me zeer goed. Er is echter een probleempje. Op die wagen zit dus ook de professionele navigatie, te bedienen met de i-drive knop.
Ik kan alles met dat toestel, behalve het feit dat ik het volume van de begeleidingsstem (een Hollandse dame) niet harder kan zetten.... Embarassed

Is het dan werkelijk niet mogelijk het geluidsvolume van die stem die me begeleidt wat hoger te laten klinken. Nu is mevrouw haast onverstaanbaar. Ik heb alles uitgezocht, niets gevonden.

Ik zou de brave man of de brave mevrouw ontzettend dankbaar zijn, mocht zij of hij een oplossing zou kunnen geven. Ik moet morgen naar het buitenland met die wagen en mijn dealer kan ik dus vandaag zondag niet bereiken en morgenvroeg ben ik al lang vertrokken alvorens mijn dealer zijn deuren opent...

Met vriendelijke groeten vanuit België!
Terug naar boven

edje525da
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2009 8:58 pm    Onderwerp: Stem Reageren met citaat

Eric
Je kan de stem van de navigatie harder of zachter zetten met de volumeknop van de radio wanneer zij praat, zit er op uw stuurwiel twee knopjes die je zelf kunt programmeren, dan je daarmee de stem telkens laten herhalen zo kun je gemakkelijk het volume van de stem instellen.
Ik heb een E60 model 525 da maar ik denk dat dit hetzelfde werkt.
mvg
Terug naar boven

Gast

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2009 9:20 pm    Onderwerp: Re: Stem Reageren met citaat

edje525da schreef:
Eric
Je kan de stem van de navigatie harder of zachter zetten met de volumeknop van de radio wanneer zij praat, zit er op uw stuurwiel twee knopjes die je zelf kunt programmeren, dan je daarmee de stem telkens laten herhalen zo kun je gemakkelijk het volume van de stem instellen.
Ik heb een E60 model 525 da maar ik denk dat dit hetzelfde werkt.
mvg

Van harte bedankt hoor! Dus als de dame aan het spreken is, dan moet ik het klein knopje dat zich onder de radio bevindt, naar rechts draaien om ze beter te kunnen horen. Dan zal de stem wellicht voor de hele reis dat volume aanhouden.
Mijn stuurwiel is een multifuntioneel M stuurwiel, er zitten geen knopjes op die ik eventueel zou kunnen programmeren.

Nogmaals DANK! Ik probeer het morgen alleszins uit Wink
Terug naar boven

edje525da
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2009 9:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Eric
Laat eens iets weten of het gelukt is.
ook groetjes uit Belgie
Terug naar boven

Gast

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2009 9:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

edje525da schreef:
Eric
ook groetjes uit Belgie

je kunt dit ook met de volumeknop op het stuur.
Terug naar boven

Gast

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2009 9:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

edje525da schreef:
Eric
ook groetjes uit Belgie

Dat zal ik zeker doen! Uw uitleg is wel degelijk juist hoor, het staat vermeld op pagina 145 van de handleiding...sorry Embarassed , ik heb echt nog geen tijd gehad om die dikke handleiding grondig door te nemen!
Ik vind nu wel dat men dit op een andere manier kon hebben gedaan, soit, dank zij jou (en de handleiding) heb ik het toch gevonden!
Nog een goeie avond. De firma is u zeer dankbaar
PS: ik vind dit hier wel een handig forum
Terug naar boven

edje525da
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2009 9:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Eric
Graag gedaan, we zijn er om elkaar te helpen al lukt dit niet altijd.
Er zit tegenwoordig zoveel op dat je dit niet op 5 minuten onder de knie hebt.
mvg
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum