BMW 316I hoog in de toeren

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Gast

BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2011 10:39 pm    Onderwerp: BMW 316I hoog in de toeren Reageren met citaat

Hallo allemaal ik heb gisteren mijn eerste BMW gekocht, een 316i uit 2000

Maar nu merk ik het volgende, als ik 80 KM in zijn 4 rij maakt de motor bijna 4000 toeren! is dit normaal?

ook is de topsnelheid van de auto met de pijl in de rode zone 160 KM per uur dat kan toch ook niet kloppen?

Verder hoor ik ook een soort ratel onder de motor kap vandaan komen. het geratel is niet hoorbaar bij het intrappen van het gaspedaal. maar het gaspedaal vasthouden hoor je hem duidelijk wel.

Ik weet niet om deze prestatie normaal zijn voor een BMW met 110 PK ik weet dat het geen race monster is maar ik had dit echt niet verwacht.
Terug naar boven

saad
Gast

BerichtGeplaatst: Di Jul 12, 2011 8:39 pm    Onderwerp: verev vervangen Reageren met citaat

hoe kan ik veren achter zelf vervangen het is BMW 316i jaar 1998
Terug naar boven

Gast

BerichtGeplaatst: Di Okt 25, 2011 6:54 am    Onderwerp: Re: verev vervangen Reageren met citaat

saad schreef:
hoe kan ik veren achter zelf vervangen het is BMW 316i jaar 1998

wiel eraf; schokdemper los aan wielophanging (1 bout). wielophanging naar beneden drukken; veer eruit; veer erin; wielophanging omhoog duwen en schokdemper vast; wiel erop
Terug naar boven

Gast

BerichtGeplaatst: Vr Okt 28, 2011 12:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik weet niet waar het mee te maken heeft, wel weet ik dat dit niet normaal is.
Deze auto zou een top moeten hebben van tegen de 200.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum