BMW 318i 1991 (E36) zwarte motorkap en voorbumper?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW Vraag & aanbod
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Nick
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Jun 20, 2010 12:43 pm    Onderwerp: BMW 318i 1991 (E36) zwarte motorkap en voorbumper? Reageren met citaat

Hoi beste mensen,

Ik heb gisteren een BMW 318i uit 1991 (E36) met schade gekocht. Motorisch is de wagen nog prima maar de voorbumper is helemaal rot en de motorkap is slecht gespoten in een zwarte kleur die niet overeenkomt met de rest van de auto.

Nu wil ik deze auto dus een beetje op gaan knappen van binnen en buiten en ben ik op zoek naar een 2e hands voorbumper + motorkap in de originele (diamant)zwarte kleur van mijn auto. Maar ik kan gewoon echt weinig vinden! En dat terwijl er zo veel van deze auto's zijn....De motorkap hoeft niet perse, die kan ik ook laten spuiten eventueel, maar ik denk dat een 2e handse motorkap goedkoper zal zijn (geen idee?!?)

Daarom vraag ik nu de echte pro's om tips waar ik deze onderdelen zou kunnen vinden?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW Vraag & aanbod Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum