Bmw 318is motor loopt onregelmatig

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Zuco
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2007 4:54 pm    Onderwerp: Bmw 318is motor loopt onregelmatig Reageren met citaat

Hoi,ik rij met een bmw 318is van 1995. Mijn probleem is dat als ik hem 's ochtends opstart maakt die hoop lawaai na enkele seconde loop is weg maar bij wegrijden houdt motor eerste +/- 200 meter in. En hij loopt niet goed stationer, toerental loopt van 900 naar 1200 en terug naar 800, beetje up en down eerste paar seconden. Nou zitten nieuwe bougies in, nieuwe lambasonde. Vandaag heb ik hem laten door procar in Ridderkerk uitlezen en er kwam niets uit. Die man zei dat hij mist het lampje van motor check in het dashbord. Weet iemand of die lampje er hoort op te zitten bij dit bouwjaar of was dit voor latere modellen en wat kan het probleem zijn. Kan iemand mij een advies daarover geven?Met vriendelijke groet
Suus
Terug naar boven

Beamer
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2007 10:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi,Heb ook een 318 is uit '92 en heb hetzelfde probleem gehadKijk naar de volgende dingenStationair regelaar schoonmaken met remreinigerkijken of de rubber slangen die naar de stationairegelaar lopen goed vast zitten en niet zijn uitgedroogd. Als de slangen zijn uitgedroogd nieuwe op zetten (zijn niet zo duur bij de BMW dealer)Bij mijn wagen zat een slang los die naar de stationair regelaar liep (kreeg dus vasle lucht) ik moest met heevl veel gas en veel koppeling rijden anders sloeg de moter af... Slang vast gezet en probleem verholpen...Wat ook misschien helpt is het vaciümdoosje vervangen. Als het vaciümdoosje niet goed werkt dan loopt de wagen ook niet goed stationair.Als je op deze site zoeken doet op de bovenstaande dinegn dan zul je nog wel meer reacties vinden...groetjes,Hugo
Terug naar boven

Zuco
Gast

BerichtGeplaatst: Za Jun 09, 2007 8:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi,bedankt voor je advies, ik ga het gelijk van de week nakijken. Ik lees vaak dat de luchtmassameter ook kapott kan gaan. Maar eerst ga ik na wat jij schrijft. Groetjes
Suus
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum