| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
jan330i Gast
|
Geplaatst: Vr Mrt 14, 2008 9:39 pm Onderwerp: bmw 330i |
|
|
Hallo allemaal, ik heb even een vraag, ik ben van plan om een bmw 330i te kopen, de hele auto staat mij aan behalve dat er in deze auto notenhout zit verwerkt, vind dat alu toch wel mooier, is dit ook los te verkrijgen? zodat ik alle noten delen eruit kan halen en er alu voor in de plek kan doen? weet iemand dit of heeft iemand hier al ervaring mee?
mvrgr jan |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Gast
|
Geplaatst: Za Mrt 15, 2008 12:21 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi jan330i
Je kunt eens proberen op marktplaats of iemand alu te koop aanbied, het is gewoon los leverbaar, dan kan je het notenhout er zo uithalen ( het is gewoon erop geklikt ) en dan alu ervoor in de plaats zetten. Of wat je ook kan doen wat ik zelf heb gedaan het eruit halen en het zelf in alu spuiten of laten spuiten. Dat wil best, goed schoonmaken , primer erop , alu spuiten, blanke lak erover en weer monteren. hoop dat je er wat mee kunt,
m.vr.gr. bmwtje328 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|