BMW 525 tds automaat

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Benno
Gast

BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2007 8:19 pm    Onderwerp: BMW 525 tds automaat Reageren met citaat

Wie kan mij helpen?
Ik heb een BMW 525 tds automaat uit 1997 en die houdt af en toe in als ik gas geef en dan het volgende moment gaat hij als een speer vooruit Dit is heel variabel Vaak geef hij kleine schokjes dat hij wil op gaan trekken en valt dan weer terug terwijl je het gas costant houdt Wanneer je de rijksweg op wil gaat hij maar heel langzaam naar de 100 en dan ineens vliegt hij weer vooruit Het brandsof filter en de opvoerpomp zijn al vervangen en heeft een klein beetje verbetering gebracht net als injektor reiniger Wanneer je de kick down intrap gaat de motor wel meer toeren draaien maar de auto gaat niet harder rijden
Heeft iemand dit probleem wel eens aan de hand gehadGr Benno
Terug naar boven

Vakman Ruud
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2007 9:55 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat het stationaire inspuit moment afstellen.
En de software motor/automaat opnieuw configureren
Groeten.
Ruud
Terug naar boven

Benno
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2007 11:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ha Ruud
Bedankt voor de info
Een vriend van mij heeft sinds kort een Modic 3 afstelcomputer speciaal voor BMW maar weet nog niet hoe je de software kan configureren kan jij daar misschien iets over vertellen B.v.dGr Benno
Terug naar boven

Vakman Ruud
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2007 11:03 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Daar kan je niet veel mee. Alleen gedeeltelijk uitlezen en resetten van de olie en inspectie melding tot de E39 II.
Daarna niet meer.
Hij had beter Carsoft kunnen kopen.
Succes.
Ruud
Terug naar boven

bmw520d

BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 5:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hello,

denk dat dit eigen is aan de wagen,

had dit ook met mijne, kan geen kwaad,

doet niks aan de wagen

grtz
k

Profiel bekijken Stuur privébericht

Gast

BerichtGeplaatst: Wo Apr 09, 2008 12:39 pm    Onderwerp: Re: BMW 525 tds automaat Reageren met citaat

Benno schreef:
Wie kan mij helpen?
Ik heb een BMW 525 tds automaat uit 1997 en die houdt af en toe in als ik gas geef en dan het volgende moment gaat hij als een speer vooruit Dit is heel variabel Vaak geef hij kleine schokjes dat hij wil op gaan trekken en valt dan weer terug terwijl je het gas costant houdt Wanneer je de rijksweg op wil gaat hij maar heel langzaam naar de 100 en dan ineens vliegt hij weer vooruit Het brandsof filter en de opvoerpomp zijn al vervangen en heeft een klein beetje verbetering gebracht net als injektor reiniger Wanneer je de kick down intrap gaat de motor wel meer toeren draaien maar de auto gaat niet harder rijden
Heeft iemand dit probleem wel eens aan de hand gehadGr Benno
kijk je druksensorstekker even na achter bij je schutbord
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum