bmw e34

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Dave

BerichtGeplaatst: Wo Jun 13, 2007 11:35 pm    Onderwerp: bmw e34 Reageren met citaat

y hello allamaal! heb een vraagje, ben in het bezit van een bmw 5 reeks E34, maar ik zou daar graag het front van een 5 reeks E39 willen opzetten! heeft iemand daar ervaring mee of kan er iemand mij tips geven, ik weet dat dit in duitsland vaak gedaan word, kan er een paar fototjes van doorsturen indien gewenst! de 5 reeks die ik heb heeft maar 75.000 km gereden, ma zou hem een verjongingskuur willen geven wat het front betreft! Op de foto's die ik van het internet gehaald heb kan ik er aan uit leiden dat er vaak de motorkap van een 3 reeks E46 word gebruikt, de éérste reeks zonder face-lift (tot 2001 dacht ik), ik zit namelijk meer in met de fenders vooraan, kan niet echt goed zien of het de standaard fenders zijn of van een andere bmw, voor mij lijkt het meer dat ie de vorm van de knipper lichten mooi heeft uitgesneden op de originele vleugels!!! ook stel ik mij vragen over de motorkap wat de scharnieren betreft! deze gaat namelijk de andere kant omhoog, (kant van de koplampen). ben namelijk niet onhandig met men handjes dus vind het wel een mooie uitdaging, maar met zo'n front swap vind ik hem wel echt te gek, hou van de E34 lijn, mooi lang en vierkant, maar het front word wat ouderwets!,
dank bij voorbaat aan iedereen die me kan voort helpen!Mvg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum