BMW E34 Touring: Problemen met de centrale vergrendeling.

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Riesenbaby

BerichtGeplaatst: Do Nov 08, 2007 11:58 pm    Onderwerp: BMW E34 Touring: Problemen met de centrale vergrendeling. Reageren met citaat

Heb al sinds jaren problemen met de centrale vergrendeling.

Mijn centrale vergrendeling blijft afsluiten terwijl hij al op slot is, je hoort de motoren in de deur constant aantrekken je ziet zelf de pinnetjes bewegen. Dit is zo extreem dat hij in ongeveer vier uur tijd de hele accu leeg trekt, dit heb ik opgelost door er een schakelaar in te bouwen waarmee ik de spanning bij de accu volledig van de auto afhaal.
De controle eenheid die de centrale deurvergrendeling bestuurd is vervangen, net zoals diverse motoren in de deuren. De kabel boom in de kofferklep is vervangen. Ook is de rest van de kabel boom is doorgemeten, hierbij is niets gevonden.
Het grootste probleem is dat hij het niet constant doet, en dat ik het ook niet kan voorspellen. Dus het is niet zo dat je zegt het heeft nu geregend dus morgen heeft hij problemen.
Ik ben nu zo ver dat ik op het punt staat de hele kabelboom eruit te trekken inclusief alle motoren van de vergrendeling en die allemaal te vernieuwen. Maar das een dure hobby.....
Heeft één van jullie nog een tip waar ik dit moet zoeken?

Heeft iemand een tip waar ik het volledig elektrisch schema van mijn auto vandaan kan halen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

egbert

BerichtGeplaatst: Vr Nov 09, 2007 10:05 am    Onderwerp: Schema Reageren met citaat

Kijk hier eens:arrow:
http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/

Verder zou ik het niet weten...
in ieder geval succes.
Terug naar boven

egbert

BerichtGeplaatst: Vr Nov 09, 2007 10:06 am    Onderwerp: Schema Reageren met citaat

Kijk hier eens:
http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/

Verder zou ik het niet weten...
in ieder geval succes.
Terug naar boven

Riesenbaby

BerichtGeplaatst: Vr Nov 09, 2007 6:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dank je Egbert, daar ben ik in ieder geval al mee geholpen!

Ik heb daar het schema gevonden met mijn auto, ik herken er een ieder geval al een paar pagina's van die ik al eens heb ingezien.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum