| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Huizerd Gast
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 10:49 am Onderwerp: BMW tekoop gezien. Is het wat? |
|
|
Ik ga morgen bij deze BMW kijken voor mijn vrouw:
auto.marktplaats.nl/bmw/100598001-bmw-3-serie-2-5-tds-325-touring-aut-bmw-3-serie-2-5-tds-325-touring-aut.html
Ik heb de verkoper telefonisch gesproken en die meldde mij het volgende:
- doet hem weg omdat hij minder kilometers gaat maken. Heeft hem pas een jaar volgens de RDW site.
- automaat schakelt goed.
- airco doet het goed.
- zit net een nieuwe kop op omdat de oude gescheurd was
Uiteraard heb ik Ruud's automatenverhaal doorgelezen en ik zal, als het wat wordt, de olie van de bak meteen laten wisselen.
Verder ben ik vrij bekend met het M51 blok maar dan als doorsnee gebruiker. (Bevalt goed enzo)Maar waar moet ik verder nog specifiek op letten bij dit model??? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Frank Gast
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 12:11 pm Onderwerp: |
|
|
| Het is een import auto dus zou er wel graag boekjes bij willen zien ivm de km stand. Verder zie ik vocht in de rechterkoplamp en hij heeft er een rare antenne opzitten. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
12321 Gast
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 1:05 pm Onderwerp: |
|
|
| Kijk naar de velgen; dit is rag-bakKijk naar de auto radio: glimmend zilver; geen liefhebber. Succes met de aanschaf van een goeie BMW |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Bimmer E46 Gast
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 3:58 pm Onderwerp: |
|
|
| Hoeveel km staat er precies op de teller? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
davidko E36 M43 Gast
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 5:28 pm Onderwerp: |
|
|
ik zou zeggen als je toch een geimporteerde koopt...ga eens kijken bij www.mobile.de
en voer er zelf eentje in voor veel minder geld.sccs |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Huizerd Gast
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 8:38 pm Onderwerp: |
|
|
| Tegen de drie ton zegt de verkoper. Ik heb hem nog niet gezien. Morgen pas. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Huizerd Gast
|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 7:33 am Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor alle tips. Vanavond ga ik even kijken. De verkoper komt over als een serieus persoon. Dat zegt natuurlijk niks over de auto.
Ik ga er even een stukje mee rijden. Liefst ook op een klinkerweggetje en natuurlijk even de snelweg op.
Ik heb ooit in een automaat een proefrit gemaakt waarbij de lockup niet in werking trad. Ik hoop dat dat hier beter is.Nog even een vraagje voor de kenners: hoe hoort de automaat te schakelen; ik bedoel, ik heb begrepen dat hij rond de 100 km/uur in de hoogste versnelling moet zitten mèt de lockup ingeschakeld. Klopt dat? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
328i (E36) Gast
|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 3:34 pm Onderwerp: |
|
|
| Knap dat je op basis van de auto radio kunt beoordelen dat het geen liefhebber is. Ik heb zelf ook een niet-BMW autoradio, omdat ik dan voor minder geld een veel beter geluid heb. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|