centrale deurvergrendeling

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

jop
Gast

BerichtGeplaatst: Za Nov 07, 2009 5:56 pm    Onderwerp: centrale deurvergrendeling Reageren met citaat

Hallo,

Ik heb problemen met de centrale deurvergrendeling. Morgensvroeg krijg ik de deuren met de afstandbediening op mijn sleutel open daarna de hele dag meestal niet meer. Weet iemand wat het probleem kan zijn en welk onderdeel eventueel vervangen moet worden?

Groet, Jo
Terug naar boven

Gast

BerichtGeplaatst: Di Feb 23, 2010 5:25 am    Onderwerp: Re: centrale deurvergrendeling Reageren met citaat

ik heb het zelfde probleem gehad.het zijn de relais op je module die kapot zijn. nieuwe module steken is de enige optie volgens de garage. kostprijs 350€
De relais zijn niet appart te krijgen in de handel.
Ik heb ze wel gevonden in USA en heb ze zelf gesoldeerd. alles werkt. kostprijs 27€
voor meer info mail je maar dietervandenborre@telenet;be
jop schreef:
Hallo,

Ik heb problemen met de centrale deurvergrendeling. Morgensvroeg krijg ik de deuren met de afstandbediening op mijn sleutel open daarna de hele dag meestal niet meer. Weet iemand wat het probleem kan zijn en welk onderdeel eventueel vervangen moet worden?

Groet, Jo
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum