Geplaatst: Di Feb 10, 2009 1:11 am Onderwerp: E39 radio
Ik wil m'n standaard radio cassette uitbouwen om een dubbel Din monitor in te bouwen. Wie kan me vertellen hoe ik de bestaande set eruit krijg, en waar ik een nieuwe afdek adapter voor een dubbel Din monitor kan kopen
als je het knopje eraf trekt, dan zie je eronder een wit randje met een gaatje erin. Torx pennetje erin steken en een tikje draaien.
Dan komt de radio uit zijn vergrendeling en kan je hem naar voren trekken. _________________ "Live Life Like a Topless Drive" "Immer ein Bimmer" "Bad Boys, Bad Toys"
Volumeknop eraf trekken. Hierachter zie je een kleine torx die je een slag draait. Nu kan je het geheel naar voren eruit halen.Ik raad je aan je eens wat te verdiepen in het model door eens wat te gaan struinen naar de vele BMW sites waar heel veel informatie te vinden is.E39 op Google intikken en een wereld gaat open.
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum