E60- Achteraf navigatie op het BMW-display, hoe zit dat nou?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Curt
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Mei 13, 2009 5:07 pm    Onderwerp: E60- Achteraf navigatie op het BMW-display, hoe zit dat nou? Reageren met citaat

Beste lezers,

ik heb een vraag wat ik graag kwijt wil en hopelijk krijg een duidelijke antwoord terug Smile

Ik ben op zoek naar een 5-serie (E-60) en zie hier en daar wat staan.
Wat mij opviel is bij ene wel navigatie bij de andere niet, maar ze hebben wel scherm midden op het dashboard wat doet denken aan een display van een navigatie-systeem. Stel, ik koop er een wat geen navigatie heeft. Is het mogelijk om achteraf op hetzelfde display navigatie op te zetten? Zo ja, wat moet je dan doen? En wat kost het ongeveer?

Verder heb ik nog een vraag. Hetzelfde situatie als boven maar nu gaat het om parkeersystemen...

Alvast bedankt! Wink
Terug naar boven

edje 525da
Gast

BerichtGeplaatst: Do Mei 14, 2009 2:05 pm    Onderwerp: navigatie Reageren met citaat

Curt
voor ik mijn 525da 2004 gekocht heb heb ik eerst wat informatie ingewonnen.
om navigatie bisnuss om te bouwen naar prof, dat kan maar is heel duur
Je kunt best eerst informatie inwinnen want nav. bis. is in het begin alleen met pijlen en prof is met kaart en pijlen, de latere versies zijn wel met kaart en pijlen dus eerst goed informeren voor je koopt.
BMW groetjes
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum