eaton m45

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

mfuldner

BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 10:46 pm    Onderwerp: eaton m45 Reageren met citaat

Heeft er iemand ervaring met het inbouwen van een m45 charger?

mvg Marco
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

richarddejong
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Feb 18, 2008 4:52 pm    Onderwerp: eaton m45 Reageren met citaat

hallo marco ik heb zelf geen ervaring met de eaton maar heb wel een hoop informatie gezocht ivm een eigen project wat ik wil maken op mijn e39 540 als ik jou was zou ik kijken voor een vortech charger ipv een eaton eaton is nou niet echt bepaald een goede charger en als ik op verschillende sites kijk zie je ze allemaal zeggen dat ie origineel is maar als je dan de afbeeldingen bekijkt zie je allemaal verschillende chargers en een eaton heeft als nadeel dat hij bij hogere drukken veel warmte produceert dit is dus ook gevaarlijk (hoe hoger de temp des te sneller gaat je motor pingelen) of je meot hem met een magneet koppeling monteren zo worden ze origineel ook gebruikt dus niet continu meedraaien dus voor de rest kan ik zeggen dat je niet heel veel hoeft aan te passen ligt natuurlijk aan hoeveel vermogen je wilt maar tot +-
0,4 bar hoef je inwendig niks aan je motor te doen alleen de brandstof druk omhoof of grotere injectors en je motormanagment aan te laten passen door een goed bedrijf groeten richard
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum