Hallo, ik sta op het punt een 320i touring aan te schaffen, kunnen jullie mij ervaringen met deze wagen delen? op diverse autosites zijn de reviews nogal wisselend (voorzover ze recent zijn) varierend van heel tevreden tot veel last van storingen.
graag jullie bevindingen!
hoi marcel ik ben sinds 3 jaar in het bezit van een touring 320 bj.2004
heb er soms wel wat storinkjes gehad maar ja iedere auto heeft wel last het een of ander tevens is het wel een enorm rijplezier waar je van geniet.
Als je meer wilt weten kunnen we eens op de chat ik heb msn,dus laat t maar weten.
Ik heb nooit geen spijt gehad van de aanschaf.
Hij heeft inmiddels 170.000 gelopen dus er mag dan zeker wel eens een storing opduiken.
succes en tot horens
groetjes Jim
Geplaatst: Za Jun 06, 2009 7:03 pm Onderwerp: 320 touring
een dijk van een auto
Ga wel voor een met een 6 cilinder. beste motor die er is. nooit problemen gehad. De schijfremmen voor hebben wel de neiging tot kromtrekken. ik denk door sterke temperatuurswisselingen. Heb nu een 330xi voor meer power en vierwielaandrijving. Maar van een 320i krijg je geen spijt. Die van mij had alle opties (executive) inclusief nav,telefoon,televisie en leder.
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum