fout code

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

hans1963
Gast

BerichtGeplaatst: Za Dec 12, 2009 6:03 pm    Onderwerp: fout code Reageren met citaat

ik wil ee 523i aankopen maar bij het rustig gasgeven liep de auto niet fijn en kwam de foutcode notlaufprogramm op het display,de verkoper zei dat dit niet erg is?
moet ik dit seriues nemen,auto heeft 21400km gereden en is van 1999 en dealer onderhouden.
Terug naar boven

Gast

BerichtGeplaatst: Wo Dec 16, 2009 3:52 pm    Onderwerp: Re: fout code Reageren met citaat

hans1963 schreef:
ik wil ee 523i aankopen maar bij het rustig gasgeven liep de auto niet fijn en kwam de foutcode notlaufprogramm op het display,de verkoper zei dat dit niet erg is?
moet ik dit seriues nemen,auto heeft 21400km gereden en is van 1999 en dealer onderhouden.

De auto is om een of andere reden op het noodloopprogramma gesprongen, dit zal een reden hebben.
Eerst laten repareren of in ieder geval de auto bij een dealer laten uitlezen om te weten wat het probleem is, kan een hoop geld en ergernis schelen!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum