Graag advies over adapter voor Druppellader R1200 Cruiser

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW R Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Marcus

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2007 9:53 pm    Onderwerp: Graag advies over adapter voor Druppellader R1200 Cruiser Reageren met citaat

Wie kan mij helpen aan een adapter stekker voor een BMW druppellader voor mijn BMW R1200C?

Met andere woorden de 'gewone " BMW stekker (lijkt op auto aansteker plug) past niet op de druippellader aansluiting op mijn Cruiser, die heeft een andere aansluiting ; een soort gat met 2 staafjes. Rolling Eyes

Bij voorbaat dank voor een reaktie, advies of aanbod!
Vriendelijke groeten , Marc
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

japalling
Gast

BerichtGeplaatst: Di Aug 11, 2009 8:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Errrrm, niet zeker Marc.

Veel mensen gebruiken de 'Tamiya' connectors van model R/A autos (kijk naar uw locaal Model winkel) - die ook in gebruik zijn van het Optimate oplaader. Optimate hebben ook een BM- style accessoires stekergaat, of auto electra/onderdelen winkels kan je misschien helpen. Als je de polaritiet goed heb, dat is het wel van verstaan om de BM connectors af te knippen en vervangen voor de Tamiya couplings...
hoop dat helpt

J
Terug naar boven

mniek
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Aug 16, 2009 4:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hahaha oh dat is grappig, 2 jaar naar dato een antwoord. ik denk dat ie t vast al voor elkaar heeft... Laughing
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW R Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum