| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Robbiepetje Gast
|
Geplaatst: Vr Feb 06, 2009 11:20 pm Onderwerp: Help! Luchtmassameter defect.(Ruud?) |
|
|
| Hallo,Mijn e39 530d uit 2000 heeft soms last van onregelmatig lopen en afslaan bij stilstand. Soms weken geen last. En vandaag was het echt over en uit. Het probleem is hier al eens neergelegd. Het vermoeden ging naar o.a. luchtmassameter. ANWB is er vandaag bij geweest. Heeft wat dingen getest. Geen probleem met brandstof. Uiteindelijk stekker van luchtmassameter losgetrokken. Op dat moment konden we de auto probleemloos naar huis rijden en motor draaide goed.Conclusie, LMM waarschijnlijk defect.Iemand ervaring hiermee?Ik heb gekeken naar een nieuwe LMM. Er zit een bosch in. Op een duitse site wordt gemeld dat als er een vernieuwd type in komt, dat men dan opnieuw de computer moet programmeren waarop hij aangesloten zit.Wie kan mij meer vertellen.Gr. Rob |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Rob530DH2002 Gast
|
Geplaatst: Za Feb 07, 2009 12:34 am Onderwerp: |
|
|
| De luchtmassameter voor de M57 motor is hier al vaker 'voorbij gekomen', met de zoekfunctie rechtsboven vind je bv dit topic: bmw.prikpagina.nl/read.php?f=376&i=146467&t=146467Groeten Rob |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Vakman Ruud
Geregistreerd op: 29 Aug 2007 Berichten: 1625 Woonplaats: IJsselstein
|
Geplaatst: Za Feb 07, 2009 11:18 am Onderwerp: |
|
|
Kijk op de site www.luchtmeters.nl/webshop/
Daat staat ook bij ieder model of initialiseren nodig is.
Succes.
Ruud |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Robbiepetje Gast
|
Geplaatst: Ma Feb 09, 2009 9:50 pm Onderwerp: |
|
|
| Bedankt heren,Ik heb er maar een besteld. Een bosch,wat erin hoort. Via ebay uit Oostenrijk. Stuk goedkoper dan de AC-tronics in Almelo. Er zit wel heel wat onduidelijkheid in de typenummers. Maar ik ben er uiteindelijk uit gekomen. De ecu hoeft niet opnieuw geprogrammeerd te worden. Groet,Rob |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Rob530DH2002 Gast
|
Geplaatst: Ma Feb 09, 2009 10:40 pm Onderwerp: |
|
|
| Als je nou wat meer duidelijkheid geeft over die onduidelijkheid en een link naar die advertentie hebben wij er (later) misschien ook nog wat aan. Groeten Rob |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|