Geplaatst: Do Mrt 10, 2011 11:26 am Onderwerp: hoe kan ik de accu kabel van me versterker aansluiten
kan iemand mij meschien helpen
ik wil mijn versterker aansluiten maa ik weet niet via waar ik mijn stroom kabel moet gaan trekken ik heb al de handkastje heb ik los gehaal den via daar achter geprobeert alleen daar kom ik niet bij daar zitte veel kabel en allerlij kasjes zitte daar dus hoe moet ik et nou doen
kan iemand mij het uitleggen
Geplaatst: Do Mrt 10, 2011 11:31 am Onderwerp: Re: hoe kan ik de accu kabel van me versterker aansluiten
azem schreef:
kan iemand mij meschien helpen
ik wil mijn versterker aansluiten maa ik weet niet via waar ik mijn stroom kabel moet gaan trekken ik heb al de handkastje heb ik los gehaal den via daar achter geprobeert alleen daar kom ik niet bij daar zitte veel kabel en allerlij kasjes zitte daar dus hoe moet ik et nou doen
kan iemand mij het uitleggen
ps was vergeten te zeggen het is een bmw 3.18i touring uit 1996 benzine
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum