| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
john
|
Geplaatst: Zo Jun 17, 2007 10:07 am Onderwerp: inhouden 325 tds |
|
|
Hoi, ff voorstellen ; ben nieuw hier op BMW forum sinds kort , zoals bijna allemaal lijkt me ,heb ook een probleempje met de BMW gelijk al.
Het probleem is dat de motor wat inhoud bij lage toeren en constante snelheid , boven de 2000 toeren doet ie dat niet meer zo ,
Is dus alleen in lage toeren en bij constante snelheid .
Bij doorrijden etc. geeft het geen probleem en trekt dan goed door ook ,wanneer hij inhoud geeft dat ook een rookpluimpje ,
He tgaat hier over een 325 TDS uit 1995,
Heb Brandstoffilter en luchtfilter al vervangen ,ook het oliefilte maar lijkt me niet van toepassing hierop ??
Wie weet raad of herkent dit euvel(tje)
P.S. ben ook bij een (het ) jeepforum bij en hoop dat dit forum ook goed werkt waar ik wel op vertrouw , goed bezig Admins etc.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
john
|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 6:32 pm Onderwerp: |
|
|
Niemand een idee ??????????
En gast '' vakman Ruud misschien  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Gast
|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 11:17 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb ook ongeveer hetzelfde als wat jij hebt alleen dan met een benzine motor ook een 325.
Heb die vraag hier ook gesteld maar nog geen antwoorden op gehad.
Ga binnen kort maar effe naar de garage kijken of ze hem uit kunnen lezen aan de computer. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Sander Gast
|
Geplaatst: Za Mei 17, 2008 8:24 pm Onderwerp: Turbo |
|
|
| Je turbo begint pas bij 2000 toeren dus als hij daar onder mider fel is dan klopt dat zeker en anders moet je je afvragen of de juiste olie er wel in zit want daar is bmw zeker gevoelig voor |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|