Inhouden en schokken bij optrekken

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Mike
Gast

BerichtGeplaatst: Di Nov 09, 2010 10:31 am    Onderwerp: Inhouden en schokken bij optrekken Reageren met citaat

Ik heb een BMW compact 316ti uit 2004 met 110.000 km op de teller en als ik optrek dan schokt de auto, dit is alleen in zijn 1 en bij het overschakelen naar zijn 2e versnelling nu zijn er bij de dealer al nieuwe koppelingsplaten ingezet maar het probleem blijft zich voordoen. Meestal moet ik met een beetje slippende koppeling optrekken zodat het minder erg is. Heeft iemand ervaring met dit probleem en zoja wat is er aan gedaan om het te verhelpen. De dealer heeft hem al diverse keren uitgelezen maar krijgt geen foutmeldingen. AUB help mij
Terug naar boven

gerard NIJVERDAL
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Nov 29, 2010 1:13 am    Onderwerp: Reageren met citaat

mogelijk spelling op pries as in de versnellings bak of divers lagertjes in de bak......
Terug naar boven

Mike
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2010 5:49 pm    Onderwerp: Inhouden en schokken Reageren met citaat

Volgens de dealer zit het hem niet in de versnellingsbak omdat het niet altijd is.

Misschien heeft iemand een andere oplossing? Ik hoor het graag!
Terug naar boven

gerardnijverdal
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Dec 05, 2010 5:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

miss divers ophang rubbers? motor en bak?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum