| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Dominique Gast
|
Geplaatst: Di Mei 18, 2010 11:26 am Onderwerp: Kan ik v-power tanken? |
|
|
Hallo allemaal,
Sinds gisteren ben ik TROTSE eigenaar van een BMW 320i cabrio uit 1989.
Mijn vraag is, kan ik in deze auto Shell V-power tanken of is mijn auto hier te oud voor?
Ik tank het ook in mijn auto's die gebruikt worden voor woonwerk verkeer (golf 4 diesel met 271500 en een I10 benzine met 6000) en merk duidelijk dat de motoren rustiger lopen en minder lawaai produceren op hogere snelheden
Het is niet de bedoeling om met deze benzine / auto combinatie te gaan scheuren, maar alleen om de motor in goede conditie te behouden (heeft maar 179000 gelopen, nap gechekt)
Dus als er iemand ervaring heeft hier mee, of advies heeft, laat het dan weten
Met vriendelijke groeten,
Dominique |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Wouter Koelewijn Gast
|
Geplaatst: Do Mei 27, 2010 9:15 pm Onderwerp: v power |
|
|
volgens mij kan je met alle autos die injectie hebben v power taken.
een hoger octaan gehalte is altijd goed voor injectie motoren, dus denk v power ook wel |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
gerard NIJVERDAL Gast
|
Geplaatst: Ma Nov 29, 2010 1:04 am Onderwerp: |
|
|
ik ben het met koelewijn eens
voornamelijk met wat ouder auto's
is het tanken van V-Power beter voor de verbranding en voor de de kleppen zowel de klepzittingen de motor loopt wat rustiger en zuiniger! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|