Lampjes 530D 2001.

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Luc
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2010 8:55 pm    Onderwerp: Lampjes 530D 2001. Reageren met citaat

Hallo allemaal

Ik wil een 530D uit 2001 gaan kopen en ik wil weten welke problemen vaak voorkomen en waar ik op moet letten. Het is een automaat en hij heeft 257.000 gelopen.

Van het instrumentenpaneel zijn de kilometerstand en teksten niet goed afleesbaar. Is dit een bekend probleem en waar heeft het mee te maken?
Bij de auto die ik wil kopen blijft het rode controlelampje met het uitroepteken branden (alsof de handrem er nog op staat). Dat kan natuurlijk gewoon de sensor zijn.

Ik hoor het graag, Groeten, Luc.
Terug naar boven

Fransosowitz
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Okt 29, 2010 3:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Luc!

Bij het model 5-serie wat je bekeken hebt (E39) komt het vaak voor dat de boordcomputer niet goed leesbaar is door pixel uitval. Dit schermpje kan vervangen worden, maar ook schijnt het mogelijk te zijn om het schermpje te repareren. Hier is genoeg over te vinden op internet.

Zie b.v. http://www.bmwportal.nl/post235544.html?hilit=pixel%20uitval%20e39#p235544

Dit is overigens ook, volgens mij, het meest actieve NL-se BMW forum waar je ook andere vragen kunt stellen.

Bij een dergelijke auto c.q. km-stand lijkt het mij overigens verstandig om een aankoopkeuring te laten doen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum