| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
wilko528
|
Geplaatst: Za Jul 07, 2007 5:58 pm Onderwerp: lpi 5 serie |
|
|
Hallo,
Ik heb een 528ia touring van dec 97, ik overweeg om er een lpi instalatie in te laten leggen. De auto heeft 185000 km gelopen. Is dit nu verstandig of zijn er zwaarwegende argumenten om dit niet meer te doen. De auto verkeert in zeer goede staat (van onderhoud). Ben voornemens om de auto toch nog zeker 4 a 5 jaar te houden.
We rijden per jaar ongeveer zo'n 16000 km.
Heeft iemand van jullie een goed advies, cq ervaringen, inbouwadres....etc
reageer gerust iedere tip is welkom |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
retep Gast
|
Geplaatst: Do Sep 13, 2007 12:59 pm Onderwerp: lpi |
|
|
Wilko, enerzijds is het technisch wel mogelijk, ik weet echter niet of een Vialle LPi op 6-cylinders wordt gegarandeerd door BMW of Vialle. Dat maar eens navragen bij bijvoorbeeld Lean mesman LPG te Son, een gerenommeerd inbouwstation. Kijk ook eens op www.autogas-forum.de een duitse site waar ook wel ervaringen met 6-cilinders staan genoteerd.
Zelf goede ervaringen met een 518i die ik tot 4 ton gereden heb om daarna wegens auto van de zaak te moeten verhopen helaas. Maar dat is een 4-cilinder en die gaan uitstekend op LPG.
met 16000 km'/j is het te behalen voordeel overigens niet zo heel groot, heb je daar de extra ruimte die je moet inleveren wel voor over? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|