| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
freek Gast
|
Geplaatst: Ma Mrt 24, 2008 12:38 pm Onderwerp: MP3 of ipod aansluiting voor een E60/E61 |
|
|
| Ik heb net een E61 aangeschaft uit 2005 en vroeg me af of iemand weet of je daar makkelijk een aansluiting voor een ipod oid op kan krijgen. Of is het mogelijk om in DVD speler van de navigatie (Navi Pro) een DVD te stoppen met mp3-tjes? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Pieter Gast
|
Geplaatst: Wo Mrt 26, 2008 4:02 pm Onderwerp: I-Pod |
|
|
| Zelf heb ik E61 uit 2008 en heb een i-pod aangesloten. Werkt prima. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Eduard. Gast
|
Geplaatst: Ma Mrt 31, 2008 10:44 pm Onderwerp: mp3 |
|
|
Freek
Ik heb ook een E60 model van 2004, de cd speler ondersteund mp3 maar je moet wel op lage snelheid branden en de lange bestandsnaam (ISO) op Max. van 11=8+3 tekens(niveau 1) zetten, anders gebeurd weleens dat hij het nummer maar half speeld en op niveau 1 speeld hij perfekt. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Gast
|
Geplaatst: Ma Mrt 31, 2008 10:47 pm Onderwerp: Re: mp3 |
|
|
| Eduard. schreef: |
Freek
Ik heb ook een E60 model van 2004, de cd speler ondersteund mp3 maar je moet wel op lage snelheid branden en de lange bestandsnaam (ISO) op Max. van 11=8+3 tekens(niveau 1) zetten, anders gebeurd weleens dat hij het nummer maar half speelt en op niveau 1 speelt hij perfekt. |
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Freek Gast
|
Geplaatst: Di Apr 08, 2008 7:51 pm Onderwerp: Re: mp3 |
|
|
Beste Eduard,
Met welke software doe je dat dan? Met Mediaplayer op de laagste snelheid leest hij de CD niet.
Freek
Ik heb ook een E60 model van 2004, de cd speler ondersteund mp3 maar je moet wel op lage snelheid branden en de lange bestandsnaam (ISO) op Max. van 11=8+3 tekens(niveau 1) zetten, anders gebeurd weleens dat hij het nummer maar half speeld en op niveau 1 speeld hij perfekt. |
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Gast
|
Geplaatst: Vr Apr 11, 2008 8:54 pm Onderwerp: Re: mp3 |
|
|
| Freek schreef: |
Beste Eduard,
Met welke software doe je dat dan? Met Mediaplayer op de laagste snelheid leest hij de CD niet.
Freek
|
freek
ik brand met Nero ( daar kun je alles instellen, je kunt ook wav bestanden omzetten naar mp3 enz.
Groetjes |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Gast
|
Geplaatst: Vr Apr 11, 2008 8:55 pm Onderwerp: Re: mp3 |
|
|
| Anonymous schreef: |
Beste Eduard,
Freek
|
freek
ik brand met Nero ( daar kun je alles instellen, je kunt ook wav bestanden omzetten naar mp3 enz.
Groetjes |
nero 8 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
eduard. Gast
|
Geplaatst: Vr Apr 11, 2008 9:00 pm Onderwerp: mp3 |
|
|
reek
ik brand met Nero 8 daar kun je alles instellen, je kunt ook wav bestanden omzetten naar mp3 enz. Misschien moet bij u ook de software van de auto geactiveerd worden?
Groetjes |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Gast
|
Geplaatst: Zo Apr 20, 2008 11:02 am Onderwerp: mp3 |
|
|
Freek
Heb je al resultaat kunnen boeken met NERO of heb je de software van de auto laten activeren? Laat eens iets weten a.u.b. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Roy Gast
|
Geplaatst: Di Apr 22, 2008 11:20 am Onderwerp: Ipod |
|
|
| Freek, ben jij al verder met de optie voor de Ipod? Ik heb gelezen dat hier een module voor benodigd is en dat de auto moet worden geprogrammeerd. Iemand ervaring hiermee? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Freek Gast
|
Geplaatst: Vr Mei 09, 2008 5:19 pm Onderwerp: MP3 of ipod aansluiting voor een E60/E61 |
|
|
| Ik ben bij de dealer geweest, is iets softwarematigs om ook MP3's te kunnen spelen. Dit gaan ze er op zetten maar het kost een hele (!!!!) dag. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
eduard1 Gast
|
Geplaatst: Di Mei 13, 2008 8:34 pm Onderwerp: mp3 |
|
|
Freek
Dat activeren duurt inderdaad een hele tijd. Er wordt een acculader contine aangesloten en de software overdracht gaat zeer traag, voor de garage is dit geen groot werk even alles aansluiten en de computer doet de rest. Bij mijn auto hebben ze dat ook gedaan, het was een duitse auto en alles stond in het duits en daarom hebben ze alles overschreven in het nederlands. Voor het branden van de cdees, het beste met Nero.
veel succes |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Gast
|
Geplaatst: Ma Aug 18, 2008 11:59 am Onderwerp: Re: MP3 of ipod aansluiting voor een E60/E61 |
|
|
| Ik ben bij de dealer geweest, is iets softwarematigs om ook MP3's te kunnen spelen. Dit gaan ze er op zetten maar het kost een hele (!!!!) dag. |
Hallo,
Voor een ipod is een speciale kabel te krijgen, die plaatst de dealer en dan doen ze de software opnieuw. Werkt de ipod via de i-drive.
Je kun ook kiezen voor een usb kabel dan kan je er van alles op aansluiten, alleen dit werkt niet via de i-drive |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|