Nieuwe/reservesleutel inlezen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Trotse 530DA T eigenaar
Gast

BerichtGeplaatst: Di Aug 12, 2008 2:43 pm    Onderwerp: Nieuwe/reservesleutel inlezen Reageren met citaat

Hallo BMW liefhebbers,

Sinds 7 weken heb ik nu een prachtige 530DA Touring zelf uit Dutisland geďmporteerd en ervaar het Freude am BMW fahren. Het is een mooie luxe bolide met alle denkbare optie van eind 2002 met nog geen 150.000 km en in prachtstaat.

Nu was de reservesleutel ongebruikt en deze wilt ik dus voor mezelf gaan gerbuken en heb ik de sleutel laten inlezen bij de dealer (gratis!). Dit was een actie van ca. 1 minuut. Omdat mijn partner nu de oude sleutel ging gebruiken, weigerde deze dienst.

Graag zou ik deze sleutel weer inlezen (en opladen via het contactslot) en nu kan ik wel weer naar de dealer rijden echter dit is een kleine handeling die ik zelf ook wel kan. Is er iemand die mij dit kan uitleggen hoe dit moet?

Ook zoekt ik nog een afneembare trekhaak, is er iemand die mij hier aan kan helpen?

Alvaste bedankt.

Een Trotse 530DA T eigenaar
Terug naar boven

Rob530DH2002
Gast

BerichtGeplaatst: Di Aug 12, 2008 9:36 pm    Onderwerp: Nieuwe/reservesleutel inlezen Reageren met citaat

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=376&i=145468&t=145442
Terug naar boven

Trotse 530DA T eigenaar
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2008 10:10 am    Onderwerp: sleutel inlezen Reageren met citaat

Super, Hartstikke Bedankt!!!

Het werkt, binnen 1 minuut.
Onbegrijpelijk dat dealers hier (veel) geld voor berekenen en deze informatie niet vrij wil geven.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum