| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
MetallicatTim
Geregistreerd op: 02 Jul 2007 Berichten: 30 Woonplaats: Kerkrade ( NL )
|
Geplaatst: Vr Aug 03, 2007 2:17 pm Onderwerp: [E30] Origineel Alpina velgdekseltje |
|
|
Hey mensen,
Ik zoek voor 1 originele 16" Alpina velg nog een velgdekseltje, heb je er 1 of weet je er 1 te vinden, graag even melden!
Webmaster@E30Fansite.nl
Thx!
Grtz Tim
 _________________ E30 Fansite! DE site voor de E30 Liefhebber!
325i - M-Tech II - 1988 - 16" Alpina's - Creme Leder Sport Interieur
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Gast
|
Geplaatst: Wo Apr 30, 2008 10:08 am Onderwerp: Re: [E30] Origineel Alpina velgdekseltje |
|
|
| MetallicatTim schreef: |
Hey mensen,
Ik zoek voor 1 originele 16" Alpina velg nog een velgdekseltje, heb je er 1 of weet je er 1 te vinden, graag even melden!
Webmaster@E30Fansite.nl
Thx!
Grtz Tim
 |
Beste Tim,
zie toevallig je vraag. weet niet of je al hebt gevonden wat je zoekt, aangezien je vraag 9 maanden geleden is gepost. maar voor bmw onderdelen, nieuw en gebruikt, moet je naar Schepenkamp in Otterlo (harskamp) Dat is de A1 afslag stroe/Garderen, rijden richting otterlo..voorbij Harskamp na ongeveer 3 kilometer aan de linkerkant.
Hier vind je zeker je Alpina deksels.
Met vriendelijke groet,
M.P. Soomers |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
MetallicatTim
Geregistreerd op: 02 Jul 2007 Berichten: 30 Woonplaats: Kerkrade ( NL )
|
Geplaatst: Za Jul 12, 2008 12:19 am Onderwerp: |
|
|
En ik zie nu pas jou antwoord haha, ondertussen heb ik al een zomerset originele Alpina's weten te kopen, dus deze is overbodig geworden  _________________ E30 Fansite! DE site voor de E30 Liefhebber!
325i - M-Tech II - 1988 - 16" Alpina's - Creme Leder Sport Interieur
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Gadour Gast
|
Geplaatst: Ma Apr 20, 2009 8:26 pm Onderwerp: bmw 18"alpina velgdopje |
|
|
Hallo jongens een vraagje???
Heel toevallig ben ik op zoek naar een velg dopje van alpina 18"met sleuteltje, Ik zou ernstig blij zijn als iemand er een heeft of weet te vinden,
Hartelijk bedankt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|