[E30] Origineel Alpina velgdekseltje

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW Vraag & aanbod
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

MetallicatTim

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2007 2:17 pm    Onderwerp: [E30] Origineel Alpina velgdekseltje Reageren met citaat

Hey mensen,

Ik zoek voor 1 originele 16" Alpina velg nog een velgdekseltje, heb je er 1 of weet je er 1 te vinden, graag even melden!

Webmaster@E30Fansite.nl

Thx!

Grtz Tim

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger

Gast

BerichtGeplaatst: Wo Apr 30, 2008 10:08 am    Onderwerp: Re: [E30] Origineel Alpina velgdekseltje Reageren met citaat

MetallicatTim schreef:
Hey mensen,

Ik zoek voor 1 originele 16" Alpina velg nog een velgdekseltje, heb je er 1 of weet je er 1 te vinden, graag even melden!

Webmaster@E30Fansite.nl

Thx!

Grtz Tim

Beste Tim,

zie toevallig je vraag. weet niet of je al hebt gevonden wat je zoekt, aangezien je vraag 9 maanden geleden is gepost. maar voor bmw onderdelen, nieuw en gebruikt, moet je naar Schepenkamp in Otterlo (harskamp) Dat is de A1 afslag stroe/Garderen, rijden richting otterlo..voorbij Harskamp na ongeveer 3 kilometer aan de linkerkant.
Hier vind je zeker je Alpina deksels.

Met vriendelijke groet,

M.P. Soomers
Terug naar boven

MetallicatTim

BerichtGeplaatst: Za Jul 12, 2008 12:19 am    Onderwerp: Reageren met citaat

En ik zie nu pas jou antwoord haha, ondertussen heb ik al een zomerset originele Alpina's weten te kopen, dus deze is overbodig geworden Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger

Gadour
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Apr 20, 2009 8:26 pm    Onderwerp: bmw 18"alpina velgdopje Reageren met citaat

Hallo jongens een vraagje???

Heel toevallig ben ik op zoek naar een velg dopje van alpina 18"met sleuteltje, Ik zou ernstig blij zijn als iemand er een heeft of weet te vinden,

Hartelijk bedankt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW Vraag & aanbod Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum