Geplaatst: Zo Jun 24, 2007 11:25 am Onderwerp: ruitenwisser
hallo allemaal .Ik heb een 320 touring uit 97.
MIjn ruitenwisser stopt willekeurig(na een paar keer wissen) als ik hem heb aangezet.Dat wil zeggen in elke stand.Na het opnieuw contact aanzetten doet het weer even goed en dan weer.Heb in dec al het wi-wa low vervangen. kan hij opnieuw stuk zijn??? iemand een oplossing???? alvast bedankt
Er zit nog twee wisserrelais in de ruimte boven de pedalen
Vier plaatsen aan de rechterkant van het blok. De bovenste plaats is vrij het zijn de twee daaronder.
Ik kan je een tekening mailen of kijk op onze site: www.rapservices.nlIn de motor zit ook een micro schakelaar die er voor zorgt dat de wisser stopt in de ruststand.
Groeten.
Ruud
ik heb je raad gelijk opgevolgt maar kan de relais boven de pedalen niet vinden.Heb het schutbord weggehaald maar zie geen relais als je een tekening zou kunnen maken heeeeeeeeel erg graag.alvast bedankt
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum