| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
canopus Gast
|
Geplaatst: Wo Mrt 19, 2008 5:17 pm Onderwerp: bmw525 bj2001 op 5 cilinders lopen? |
|
|
| ik heb een bmw525 bj2001, deze auto loopt niet zo als het zou moeten volgens mij, heeft onlangs bij stationair toerental een knal gegeven, zwarte rook uit de uitlaat, daarna liep de motor heel soepel. inmiddels weer hetzelfde, zwaar geluid bij lage snelheden het is net of hij op 5 cilinders loopt, maar stationair loopt hij goed. als de auto warm wordt dan lijkt het iets minder te worden. als je hem uitzet en weer aan lijkt het soms verdwenen. ik heb geen idee, herkent iemand dit? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Gast
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 11:45 am Onderwerp: Re: bmw525 bj2001 op 5 cilinders lopen? |
|
|
| canopus schreef: |
| ik heb een bmw525 bj2001, deze auto loopt niet zo als het zou moeten volgens mij, heeft onlangs bij stationair toerental een knal gegeven, zwarte rook uit de uitlaat, daarna liep de motor heel soepel. inmiddels weer hetzelfde, zwaar geluid bij lage snelheden het is net of hij op 5 cilinders loopt, maar stationair loopt hij goed. als de auto warm wordt dan lijkt het iets minder te worden. als je hem uitzet en weer aan lijkt het soms verdwenen. ik heb geen idee, herkent iemand dit? |
kijk je stekker van je druksensor na achter bij je schutbord |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
canopus Gast
|
Geplaatst: Ma Apr 28, 2008 6:16 pm Onderwerp: drukschakelaar |
|
|
beste gast, bedankt voor je reactie, heb inmiddels weer internet, kun je me vertellen waar deze druksensor ongveer dan zit?
zit de sensor los of aan de motor?
alvast bedankt.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
canopus Gast
|
Geplaatst: Wo Mei 21, 2008 9:41 pm Onderwerp: |
|
|
heb me suf gezocht naar de connector van de sensor, kan iemand me helpen?  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Gast
|
Geplaatst: Do Mei 22, 2008 11:01 pm Onderwerp: |
|
|
| canopus schreef: |
heb me suf gezocht naar de connector van de sensor, kan iemand me helpen?  |
Zoek het het even na op deze site:
http://bmwfans.info als je daar de laatste 7 tekens van je chasissnr. invult (het zogenaamde VINnr.) hoef je minder te klikken. Succes. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|