sleutels werken beide niet

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW Aktueel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

pascal h
Gast

BerichtGeplaatst: Za Aug 02, 2008 9:27 pm    Onderwerp: sleutels werken beide niet Reageren met citaat

Hallo daar,

IK heb een bmw 320i touring uit 2006. Ik heb hem net en beide sleutels op afstandbediening werken niet. kan wel open met sleutel (alarm gaat dan af) en hij kan verder wel starten.

Nu las ik iets over initialisatie en opladen. Ik heb inmiddels een uur of 4/5 gereden met een sleutel en proberen te initialiseren. (volgens open inhouden, 3x sluiten, open loslaten) . Er gebeurd echter niets.
De auto heeft overigens 3mnd stilgestaan.

Aantal vraagjes;
- Wat zou het nog meer kunnen zijn?
- Hoe kan ik het opladen versnellen (hoe lang duurt dat normaal?) , kan dat ook zonder dat de motor loopt? Nog slimme trucs en tips? Ik kan de auto ook niet dichtdoen met het ding in de gluef
- Kan het alarm ook uit. Met de sleutel openen zorgt ervoor dat ik de halve buurt wakker maak.

Hoop dat iemand raad weet.

mvg,

Pascal
Terug naar boven

raf
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 12:00 am    Onderwerp: Reageren met citaat

hallo heb je toevallig een touring, zoja dan moet je de spoiler achter demonteren zie je eronder een zwart doosje zitten ff open maken en zie je een moduul zitten die regelt je cv o.a. dit even uitbouwen en open maken, komt vaker voor dat er water in staat.

greetz
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW Aktueel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum