| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Frank 118i Gast
|
Geplaatst: Ma Sep 01, 2008 8:56 pm Onderwerp: Bmw 118i besteld |
|
|
Na 15 jaar Alfa Romeo te hebben gereden ( Alfa 33 - Alfa 145 - Alfa 147 - Alfa Spider) hebben wij vandaag een nieuwe BMW 118i besteld.
Kleur Saphir zwart, Business Line pakket, upgrade naar vol autom. airco, chrome line exterieur, meegespoten exterieur delen, leren sportstuur, 17" LMV. De levering zou eind oktober/ begin november zijn maar ik heb afgepsroken met de dealer dat de auto op 2 januari op kenteken wordt gezet en geleverd.
Dus nog 4 maanden geduld hebben  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Marnix Gast
|
Geplaatst: Do Dec 30, 2010 12:34 pm Onderwerp: Goed verhaal! |
|
|
| Dat is toevallig wij hebben na jaren Alfa gereden te hebben ook gekozen voor BMW 1 serie en dat bevalt ons zeer goed, ook de service we zijn echt te spreken hierover kijk eens bij deze dealer www.bmw-1serie.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
G.v.d.Zande Gast
|
Geplaatst: Do Apr 21, 2011 9:22 am Onderwerp: Re: Bmw 118i besteld |
|
|
| Frank 118i schreef: |
Na 15 jaar Alfa Romeo te hebben gereden ( Alfa 33 - Alfa 145 - Alfa 147 - Alfa Spider) hebben wij vandaag een nieuwe BMW 118i besteld.
Kleur Saphir zwart, Business Line pakket, upgrade naar vol autom. airco, chrome line exterieur, meegespoten exterieur delen, leren sportstuur, 17" LMV. De levering zou eind oktober/ begin november zijn maar ik heb afgepsroken met de dealer dat de auto op 2 januari op kenteken wordt gezet en geleverd.
Dus nog 4 maanden geduld hebben  |
Ik heb na jarenlang alfa sinds 2008 een 118 i . Sindsdien met regelmaat problemen met verstuivers dwz hokken en bokken van de motor en hoge kosten. Als de auto ok is dan een fantastische auto, maar door deze problemen met hoge kosten na de garantie een bron van ergenis. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|