Geplaatst: Do Jun 21, 2007 8:59 am Onderwerp: e39 probleem
ik kom gisteren van mn werk af en start de auto . en die trilde in statoinair toerental. als ik gas gaf lie ie goed maar in de lage toeren stotteren . ook bij het rijden op dezelfde snelheid geen problemen . maar zodra ik moet optrekken of vertrekken kom ik haast niet meer vooruit . het is een 528i uit 1998
Geplaatst: Zo Sep 14, 2008 5:43 pm Onderwerp: Re: e39 probleem
don schreef:
ik kom gisteren van mn werk af en start de auto . en die trilde in statoinair toerental. als ik gas gaf lie ie goed maar in de lage toeren stotteren . ook bij het rijden op dezelfde snelheid geen problemen . maar zodra ik moet optrekken of vertrekken kom ik haast niet meer vooruit . het is een 528i uit 1998
ik heb het zelfte gehad met mijn e38 7-serie dat kwam omdat mijn
toeren telaag werden ik ben naar bmw ekris (nijkerk) gegaan en was
weer na 15 min weg ze stellen de toeren bij en daar na was hij ook veel zuiniger dan er voor het koste mijn 30 euro
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum