Geplaatst: Ma Jun 04, 2007 8:54 pm Onderwerp: Versnellingspook beweegt naar links bij wegrijden in z'n 1
Ik heb nu al weer bijna een jaar een BMW 318d uit 2002. Nu valt mij de laatste tijd op dat de versnellingspook nogal sterk naar links beweegt bij het optrekken (ong 2 cm). Vooral bij wegrijden op een heuvel treedt dit op. Is dit iets om me druk over temaken of is het gewoon normale speeling op het versnellingsmechanisme. Verder schakelt hij prima.
Geplaatst: Za Jun 16, 2007 11:21 pm Onderwerp: versnellingspook beweegt naar links
Hallo, kijk maar eens naar de rechter motorsteun waarschijnlijk is die stuk, dan komt het motorblok aan de rechterkant iets omhoog.als je voor de auto staat is het de linker steun. Mvgr. apedi
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum