activeren standkachel

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Skimanski
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Nov 07, 2008 10:05 pm    Onderwerp: activeren standkachel Reageren met citaat

Er schijnt volgens een webastoplaatje in de motorruimte een standkachel in mijn 525d bj 2000 te zitten. Kan nergens vinden hoe ik deze zou kunnen activeren? Kan iemand mij op weg helpen?

Hoop van jullie te horen.

Skimanski.
Terug naar boven

Skimanski
Gast

BerichtGeplaatst: Za Nov 08, 2008 11:07 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben er al uit. Na wat rommelen zag ik dat je het via de BC kon instellen. Geprobeerd en hij doet het. Mooi voor de winter.

Groeten,

Skimanski
Terug naar boven

ado
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Nov 09, 2008 12:11 am    Onderwerp: standkachel...webasto,,??? Reageren met citaat

Hallo,ik zou graag willen weten hoe heb jij dat standkache(bedoel jij webasto??) via BC kunnen in gang kunnen krijgen.....heb zelf een webasto en een tijdje geleden heb de werking gehoord(vb na uitzetten van motor blijf hij nog een minutje draaien en dan stopte die,met die bekende gassen reuk aan voor lienks kant) maar laatste tijd hoor ik hem niet meer........dus jou reactie is welkom...
Mvg Ado
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum