Airco 535i E34

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Tim535i
Gast

BerichtGeplaatst: Za Jun 23, 2007 2:17 pm    Onderwerp: Airco 535i E34 Reageren met citaat

Hallo

Vorige week heb ik airco in m'n E34 gebouwd, een compleet set gekocht en eerst alles gecontroleerd.
Alles werkte dus daarna heb ik alls gemonteerd.
Gisteren heb ik de airco laten vullen en nu blijkt dat de pomp niet inslaat en de vin niet gaat draaien.
De kabelboom van het kachelhuis zat erbij en heb ik dus ingebouwd en de kabels in de motorruimte lagen er al.
Nu weet ik alleen niet of er ergens een relais of een zekering bij gezet moet worden.
Ik heb al een paar dingen nagekeken maar kan nog niets vinden.
In de zekeringkast onder de nmotorkap zitten zoveel zekeringen als er in kunnen en is nog 1 plek voor een relais
Zelf denk ik dat er voor de vin zowiezo een relais bij moet en waarschijnlijk voor de pomp ook.
Wie kan me vertellen waar normaal gesproken deze relais zitten?

Alvast bedankt
Groeten, Tim
Terug naar boven

Johan

BerichtGeplaatst: Zo Jun 24, 2007 7:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Tim,

Er is zeker een relais voor de pomp en ook voor de extra ventilator voor de condenser. De relais voor de ventilator zitten in het kastje op de veerpoot links voor. Het relais voor de compressor zit of in dat zelfde kastje of links achter de speaker in de voetruimte.

Succes ermee!
Groeten Johan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum