Huh? Remvloeistof leeg?? echt niet!!!

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Henk..
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Jun 22, 2009 10:13 pm    Onderwerp: Huh? Remvloeistof leeg?? echt niet!!! Reageren met citaat

Aangezien ik mijn naam al redelijk veel trug zie komen in de topic's noem ik mezelf maar een keer Henk, want dan val ik minder op.
Dit keer heb ik het volgende probleem.
Er is een nieuwe weestandmodule ingebouwd voor mijn Cellis Facelift achterlampen.
Toen die er nog niet in zat, (die module), werd ik gek van "pling!" Rucklicht prufung, nebellicht prufung, Ruckfahrlicht prufung, Bremselicht prufung.
Dat was ik zo beu.. nieuwe module er in probleem opgelost... dacht ik...
Tot mijn grote verbazing, inderdaad geen 'licht prufungen' meer, nee BremsflussigK. Prufung of te wel de Remvloeistof...
Na een check zat de remvloeistof gewoon helemaal vol...
Na het uitlezen met carsoft 6.5 gaf hij "23 wiring potention" (ofzo in die richting Razz) aan.
De foutcode kan niet gewist worden, dus er is iets anders mis.
Wie kan mij vertellen wat ik over het hoofd heb gezien, toen ik op deze manier E39 528i sedan uit 2002 facelift achterlampen in mijn E39 520i sedan uit 98' wilden zetten?
Ik hoor graag van jullie.
M.v.g.

Jorick
Terug naar boven

johnnye

BerichtGeplaatst: Di Jun 23, 2009 8:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet dat ik je met het probleem kan helpen, maar waarom heb je niet een set van hella gekocht. Heb ik ook gemonteerd in mijn vorige E39 en nooit een storing gehad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Gast

BerichtGeplaatst: Di Jul 14, 2009 12:13 am    Onderwerp: Reageren met citaat

johnnye schreef:
Niet dat ik je met het probleem kan helpen, maar waarom heb je niet een set van hella gekocht. Heb ik ook gemonteerd in mijn vorige E39 en nooit een storing gehad.

Tja was het maar zo simpel... het is een set van Hella... Mijn auto heeft sinds ik hem heb, overal op electrisch gebied problemen mee... Niks gaat op de normale manier...
Iedereen kan op zijn E39 vanalles zonder problemen veranderen, en als ik dat doe, doet niks het meer en gaan er lampjes branden... als je zoveel geld als mij in die auto hebt gestoken, zeg je ook niet zomaar van "ik donder die auto er uit" Hij doet het en is gewoon goed... tot dat je dingen gaat veranderen... En het is allemaal Origineel BMW spul wat er in gaat...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum