Autoradio

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW X5
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Mich
Gast

BerichtGeplaatst: Za Aug 29, 2009 12:54 pm    Onderwerp: Autoradio Reageren met citaat

Ik krijg mijn autoradio niet meer aangezet met de toets die er voor voorzien is, ik denk dat ik per ongelu k ergens heb verandert bij mijn instellingen, wat nu?
Terug naar boven

Michiel
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Sep 07, 2009 4:48 pm    Onderwerp: kapotte radio Reageren met citaat

Ik denk dat je BM24 of BM54 radiomodule kapot is, je kan de functie van de aan/uit knop iig niet zelf wijzigen in het instellingen menu
Terug naar boven

Ruud
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jun 16, 2010 12:37 pm    Onderwerp: X5 radio valt steeds uit Reageren met citaat

Hallo,

Kan iemand mij uitleggen wat te doen aan een autoradio die steeds uitvalt? Het gaat om X5 radio met groot scherm. Heb diverse keren zekeringen ge-reset.
Terug naar boven

Sam
Gast

BerichtGeplaatst: Do Mrt 17, 2011 12:25 am    Onderwerp: Re: X5 radio valt steeds uit Reageren met citaat

Ruud schreef:
Hallo,

Kan iemand mij uitleggen wat te doen aan een autoradio die steeds uitvalt? Het gaat om X5 radio met groot scherm. Heb diverse keren zekeringen ge-reset.

Valt het systeem compleet uit of alleen het geluid? Bij de radiomodule is het een bekend probleem dat het geluid weg valt.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW X5 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum