Geplaatst: Wo Dec 10, 2008 4:46 pm Onderwerp: BMW 535d Sedan HTC Touc diamond
Iemand die ik ken heeft een BMW 535d Sedan en wil zijn HTC Touch Diamond verbinden met de BMW handsfree functie. Op zich verbind hij wel en sync ook de contactpersonen, maar met zijn oude nokia voerde hij een letter in met die grote knop in je dashboard en daarna kon je kiezen uit de letters die nog 'over' zijn. Dat doet hij nu niet meer en moet je dus je helemaal suf draaien om bij de volgende letter te komen.
Iemand enig idee hoe dit komt ? ligt het misschien aan de manier waarop de contactpersonen zijn opgebouwd? Iemand ervaring met een touch diamond en de handsfree functie ??
Geplaatst: Wo Sep 09, 2009 7:05 pm Onderwerp: HTC Touch diamond & BMW
Hoi,
Ik heb geen idee hoe de aansluiting is gerealiseerd. Zit eigenlijk zelf ook met zo'n probleem. Heb een 530D High Exec. met telefoonvoorbereiding... kan alleen niet vaststellen wat nu het vervolg zou moeten zijn om een telefoon aangesloten te krijgen via de Idrive ZONDER daar een godsvermogen voor te moeten uitgeven bij een dealer....... had en heb een Burry CC9060 ingebouwd. Kost 169 euri + een kramkabel, aansluiten en je telefoon werkt (elke.....) via bluetooth met gebruik van je speakers. Kiezen is simpel... voice control en je ziet alles op je kleurendisplay van de burry. Echt goed apparaat. lijkt me eenvoudiger. Tenzij iemand hier een briljant idee heeft om eenvoudig en relatief goedkoop een snapadapter in te bouwen en de telefoonvoorbereiding werkend te krijgen......
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum