BMW 323i motor overgeplaatst wil alleen niet starte oldtimer

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Stephan
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2009 6:06 pm    Onderwerp: BMW 323i motor overgeplaatst wil alleen niet starte oldtimer Reageren met citaat

Ik heb een bmw 323i de motor overgebouwd
gegevens:
auto is van 1984
motor is van 1983 de ingebouwde

vorige motor overleden door een distributieriem die gesprongen is Crying or Very sad liep erg goed zonder olieverbruik.

maargoed motor dus overgeplaatst kabelboom van de motor uit 1984 gebruikt omdat de andere kabelboom niet veel soeps meer was. alles aangesloten zoals ook de vorige motor erin zat. dit is zeker weten correct gebeurt nog een monteur bij gehad ook
De dme heb ik ook overgeplaatst, want die zat er ook niet meer bij

en nu start de motor niet stroom tot aan de bobine 12 volt op beide punten nou is de vraag waar kan dat aan liggen

bobine is niet stuk daar geloof ik niet in want dat zou dan betekenen dat er toevallig twee bobines stuk zijn gegaan(lijkt mij niet logisch)

onstekingsmodule lijkt mij ook stug dat die stuk is heb ze toen allebei uitgeprobeerd op de vorige motor toen die het nog deed heb daar dus ook twee van en het lijkt mij ook niet logisch dat die nu stuk zijn

heeft een liefhebber die verstand heeft van dit soort motoren nog een idee van nou dat kan het wezen of is alles mogelijk

het is een heel verhaal Razz

Groeten ik hoor wel
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum