BMW 530d e39 electronica probleem? accu

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

A.
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Nov 04, 2009 5:37 pm    Onderwerp: BMW 530d e39 electronica probleem? accu Reageren met citaat

Hallo ik heb een bmw 530d van bwj 2000 en onlangs heb ik de accu moeten vervangen want hij was telkens leeg na een nachtje stilstaan. maar nu komt het probleem weer voor bij de nieuwe accu. ik ben langs een garage gegaan en hij zei dat het niet aan de accu ligt en ookniet aan de dynamo. maar iets dat stroom verbruikt bij het stilstaan en wat dat is nog een raadsel.

iemand met hetzelfde probleem of weet iemand wat het mysterieuse stroomverbruiker is?

ps. waneer de auto uitstaat en vanhet contact dan hoor ik lichtjes een ventilarortje draaien ..mischien is dat het dat de hele nacht doordraait?
Terug naar boven

EJ BMW530D
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Nov 09, 2009 8:37 pm    Onderwerp: Accu leeg Reageren met citaat

Heb de zelfde problemen gehad met een BMW 530D uit 2001.
Bleek toen te liggen aan de zg 'egel', deze meet de 'lucht temperatuur van het interieur. (kosten rond 70 eu, kwartiertje werk)
Terug naar boven

dutchy
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Nov 16, 2009 11:15 am    Onderwerp: Re: BMW 530d e39 electronica probleem? accu Reageren met citaat

er mag natuurlijk niets meer blijven doordraaien als de motor uit is,dan gaat inderdaad je accu leeg.
Mocht dat het niet zijn kijk dan of je lampje in de kofferbak wel uitgaat,of dashbord kastje is ook veel voorkomend probleem.
Terug naar boven

Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jan 06, 2010 9:00 am    Onderwerp: Re: BMW 530d e39 electronica probleem? accu Reageren met citaat

A. schreef:
Hallo ik heb een bmw 530d van bwj 2000 en onlangs heb ik de accu moeten vervangen want hij was telkens leeg na een nachtje stilstaan. maar nu komt het probleem weer voor bij de nieuwe accu. ik ben langs een garage gegaan en hij zei dat het niet aan de accu ligt en ookniet aan de dynamo. maar iets dat stroom verbruikt bij het stilstaan en wat dat is nog een raadsel.

iemand met hetzelfde probleem of weet iemand wat het mysterieuse stroomverbruiker is?

ps. waneer de auto uitstaat en vanhet contact dan hoor ik lichtjes een ventilarortje draaien ..mischien is dat het dat de hele nacht doordraait?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum