Geplaatst: Ma Jan 05, 2009 9:38 pm Onderwerp: gele motor lampje
Hallo lezers,Ik schrijf dit bericht voor mijn vader. Hij is in het bezit van een E46 316i uit 1999. De auto heeft onderhand 235000 km gereden. Sinds september heeft hij al meerdere keren deze storing gehad. Er zijn al enkele zaken vervangen, de nokkenas sensor (weet deze niet zeker maar het was wel een sensor en het was vrij snel gebeurt), en de lambdasonde is ook reeds vervangen. Nu is onlangs wederom het lampje gaan branden. Bij de dealer hebben ze de storing eruit gehaald en zeiden ze dat ze niets konden vinden. Nu is sinds dit weekend weer het lampje gaan branden. Uit zijn verhalen blijkt dat dit regelmatig gebeurt als hij lange afstanden rijd (200 km). Heeft iemand enig idee wat er nog meer mee aan de hand zou kunnen zijn?Alvast bedankt voor het meedenken.Dally
waarschijnlijk luchtmassameter bij mij brande het lampje ook bij mij konden ze ook niks vinden tot hij een onderhouds beurt kreeg bij mij vernieuwd en voor 3e x uitgelezen en het is over
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum