Verwarming wordt niet meer warm

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

BMW318Iuser
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Okt 02, 2009 8:16 am    Onderwerp: Verwarming wordt niet meer warm Reageren met citaat

Hallo,

Ik heb een BMW318i uit 1995. De motor komt normaal op temperatuur en er is voldoende koelvloeistof aanwezig. Ik kan de ventilator ook gewoon op 3 standen laten blazen. Als ik echter de temperatuurregelaar op warm draai, blijft hij continu koude lucht blazen. Iemand enig idee wat en waar te checken? Alvast hartelijk bedankt, Mark
Terug naar boven

bmwuser318i
Gast

BerichtGeplaatst: Di Okt 06, 2009 1:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het contact van de kachelkraan losgemaakt en doorgemeten. Op de koude stand staat er 14.02V op de stekker, in de warme stand 6.92V. Weet iemand of deze waarden correct zijn? Zo ja, mag ik ervan uitgaan dat de kachelkraan kapot is? Wederom bedankt voor elke reactie.
Terug naar boven

marc jager
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jan 14, 2010 9:00 pm    Onderwerp: Re: Verwarming wordt niet meer warm Reageren met citaat

BMW318Iuser schreef:
Hallo,

Ik heb een BMW318i uit 1995. De motor komt normaal op temperatuur en er is voldoende koelvloeistof aanwezig. Ik kan de ventilator ook gewoon op 3 standen laten blazen. Als ik echter de temperatuurregelaar op warm draai, blijft hij continu koude lucht blazen. Iemand enig idee wat en waar te checken? Alvast hartelijk bedankt, Mark

hoi mark,
heb je al een oplossing voor je defecte verwarming ?
mijn 318 heeft inmiddels het zelfde euvel

groet marc
Terug naar boven

monique
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 05, 2010 11:40 pm    Onderwerp: verwarming wordt niet warm Reageren met citaat

waarschijnlijk heb een een luchtbel in je systeem....er zit bij de dop van de koelvloeistof een ventiel,die moet je ff open draaien de auto ff starten,zodat de vloeistof helemaal rond gaat,ventiel weer dicht doen en hoogstwaarschijnlijk is je probleem dan opgelost...

---->Monique<----
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum