aanschaf 5 serie e39

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

jeroen van hengel

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 26, 2010 2:06 am    Onderwerp: aanschaf 5 serie e39 Reageren met citaat

hallo allemaal
na mijn 5 serie e34 te hebben weg gedaan met grote spijt kan ik nu zeggen Crying or Very sad Embarassed ben ik hard op zoek naar een e39 sedan,waar moet ik op letten voordat ik er een koop?alle tips zijn welkom Laughing Laughing Laughing

gegroet

vw golf 2 gti
bmw 5 serie 518 e34
bmw 3 serie touring e36
citroen xantia 1.8 16v
bmw 5 serie e34 executive 518
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Henk
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 26, 2010 11:15 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Jeroen

Kijk goed naar het instrumentenpaneel of dat alle standen en teksten goed leesbaar zijn.

Henk
Terug naar boven

jeroen van hengel

BerichtGeplaatst: Vr Mei 14, 2010 10:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

het word toch waarschijnlijk weer een e34 Very Happy Very Happy Very Happy .ik ga morgen kijken naar een e34 van bouwjaar 1995 met 165dk op de teller Razz met nap,deze heeft wat meer opties dan die van mij,zoals airco electrische ramen voor,derde remlicht,dubbele airbag en alles is in kleur en mistlichten voor.dat had die van mij niet Shocked
vw golf 2 gti
bmw 5 serie 518 e34
bmw 3 serie touring e36
citroen xantia 1.8 16v
Terug naar boven

jeroen van hengel

BerichtGeplaatst: Za Mei 15, 2010 11:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hahaha Laughing Laughing ik kan nu zeggen dat het de e34 is geworden,ik heb hem helemaal bekeken voor dat ik een proefritje ging maken,eerste indruk was al helemaal goed,weinig krasjes en al helemaal geen deuken of deukjes,toen het proefritje,de verkoper kreeg hem al helemaal niet gestart(hij stond al sinds februari stil)dus accu dood,hij een starthulp erbij gehaald Crying or Very sad Crying or Very sad vond ik eigenlijk niet zo goed maar ok,nog niet starten,ik tegen die verkoper na 10 minuten probeer die andere sleutel eens mischien dat die sleutel niet is uit gelezen is,hij die andere sleutel geprobeert en gelijk starten Cool ik gelijk helemaal blij Laughing Laughing Laughing want hij liep gelijk perfect Razz Razz en met de proefrit werd ik alleen maar blijer Laughing ik dacht alleen maar welkom thuis Laughing Cool dus conclusie de bmw word van de week gehaald met een verse apk en nieuwe accu en hij word gereinigd,ik heb dus nu het gevoel dat het broertje heb gekocht van mijn oude bmw 518 e34 Shocked Cool Laughing Laughing Laughing Laughing
vw golf 2 gti
bmw 5 serie 518 e34
bmw 3 serie touring e36
citroen xantia 1.8 16v
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum