Geplaatst: Ma Okt 01, 2007 12:25 pm Onderwerp: probleem met alarm 735 E32 '89
ik heb een probleem met het alarm van mijn E32.
de alarm lichten gaan vanzelf aan maakt niet uit wanneer.
maakt niet uit of hij stil staat of dat we rijden.
maar als hij gaat knipperen licht de aanduiding van de gevarendriehoek niet op.
dus ik denk dat dat het alarm is die afgaat.
weet iemand hoe ik het alarm kan uit schakelen voor altijd.
Geplaatst: Di Okt 16, 2007 7:55 pm Onderwerp: alarm e32
Ik heb dit probleem ook ongeveer hetzelfde als wordt beschreven. Het heeft inderdaad te maken met het alarm maart ik wet niet precies wat. Bij mij heeft het geholpen om de binnenverlichting geheel uit te schakelen. Sindsdien is het weg. Ik rij niet veel met de wagen dus vind ik dit niet zo'n probleem. Ik denk dat er een storing zit bij mij in ieder geval in de microschakelaar van het bestuurdersportier. Bij gesloten auto zonder het alarm te hebben geactiveerd ging namelijk de binnenverlichting aan en ook spontaan de alarmlichten. Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
Geplaatst: Za Jul 26, 2008 4:10 pm Onderwerp: alarm
Ik heb vroeger ook een 7 serie gehad, het was bij mij dat de auto automatisch op slot sprong en niet meet te openen was. In de garage hebben ze de kontakten in de deuren zuiver gemaakt en een gedeelte vervangen, er waren verschillende geoxideerd en dus een vals contakt gaven daarna geen problemen meer gehad.
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum