|
Ruviano Gast
|
Geplaatst: Ma Feb 25, 2008 10:32 am Onderwerp: aangeboden 735i 1988 (125.000km) |
|
|
Hallo liefhebbers,
Hierbij bied ik mijn mooie bronzit metallic BMW 735i aan. De auto is uit 1988 ('89 op kenteken gezet) en heeft origineel slechts 125.000 km gereden.
De auto is in 1994 in geruild bij de lexus dealer en daar aangekocht door de 2e eigenaar na inruil van een BMW 732i vanaf dat moment zijn alle facturen voor onderhoud ook aanwezig bij de auto. NAP is logisch en aanwezig.
Hoewel ik de auto alleen als "zondagse" auto gebruik (dagelijks vervoer een 523i) is de 735 door het bouwjaar zeer gunstig om zakelijk te rijden, want bijtelling over de dagwaarde.
De auto is bronzit metallic en heeft een donkerbruin velours interieur. Auto is netjes onderhouden, ziet er goed uit en rijdt subliem. De auto is voorzien van Airco en radio CD speler. Indien gewenst heb ik tegen geringe meerprijs ook een Becker Radio/CD navigatie systeem dat precies in kleur is, zelf heb ik deze nooit in laten bouwen.
De auto is volledig origineel en is niet verlaagd geen spoilers, grotere wielen of iets dergelijks de auto heeft de mooie originele BMW optionele honingraad velgen met goede banden en is onverklooid origineel.
Meer info: http://link.marktplaats.nl/149458911 |
|